Hotel Igel Gbr
1 /
5
8.2
332 anmeldelser
Best options for your travel dates
Vis hotel på kort
Hotel Igel Gbr
Buddet på en solterrasse og et legeplads Hotel Igel Gbr Püchersreuth befinder sig 4 km væk fra Kapelle. Det tilbyder Wi-Fi på værelserne og en parkeringsplads på stedet.
Stedet ligger inden for 5 minutters gang fra Püchersreuth centrum. Det tager kun 10 minutter for at komme til St. Quirin med en bil. Det nærmeste busstoppested er Walpersreuth, inden for kun 750 meter.
Nogle af værelserne har udsigt over haven.
Dagligt tilbydes der en kontinental. Lokal a la carte-restaurant tilbyder fisk og skaldyr køkken.
Mere +
Mindre -
Vent venligst, vi tjekker tilgængelige værelser til dig.
Vi søger hoteller
Faciliteter
Hovedfunktioner
- Gratis WiFi
- Indtjekning/Udtjekning
- Aktiviteter
- Mad/Drikke
- Mødefaciliteter
- Børnevenlig
- Kæledyr
Faciliteter
General:
- Rygning forbudt på alle fælles- og privatområder
- Parkering
- Sikkerhedspengeskab
- Hurtig ind-/ udtjekning
- Kæledyr tilladt
- Handicapværelser/ faciliteter
- Bagageopbevaring
- Omklædningsrum
- Elevator
- Kaffebar
- Røgdetektorer
- Handicaptoilet
- Handicap bad
- Brandslukkere
- Nøgleadgang
Middag:
- Kedel
- Restaurant
- Særlige diætmenuer
Sport og Fritid:
- Solterrasse
- Have
- Vandreture
- Ridning
- Cykling
- Fiskeri
Services:
- Husholdning
- Udflugtsassistance/Billetbestilling
- Velkomstdrink
- Møde-/ banketfaciliteter
Bekvemmeligheder på værelset:
- Gratis WiFi på værelserne
- Varme
- Dagligstue
- Patio
- Terrasse
- Te- og kaffefaciliteter
- Spisebord
- Gratis toiletartikler
- Fladskærms TV
- AM/FM vækkeur
- Tremmesenge/vugger
- Børnemenu
- Legeområde til børn
- Tæppebelagt gulv
Politik
Indtjekning: fra 15:00 indtil 21:00
Udtjekning: fra 06:00 indtil 12:00
Kort
Lokale seværdigheder
Lufthavne
- Nurnberg Lufthavn (134 km)
Anmeldelser
Skriv anmeldelse
Vores anmeldelser
2 anmeldelser
8.4 /10
A
Agnes
2022-03-24
8/10
Personalet var venligt, og mit værelse var meget komfortabelt.
H
Herman
2021-12-24
8/10
God morgenmad og et komfortable værelse: det var det, jeg elskede. Restauranten er god, personalet meget venlig.